
Planujesz skorzystać z ostatków ciepłej pogody i przeprowadzić długo planowany remont mieszkania? A może właśnie wyprowadzasz się do nowego gniazdka? W obu przypadkach nie obejdzie się bez dokładnego uporządkowania oraz opróżnienia wnętrza domu.
Jak właściwie przygotować się do przeprowadzki bądź też gruntownego remontu mieszkania i na jakie kwestie należy zwrócić szczególną uwagę? O pomoc w rozwiązaniu tych kwestii poprosiliśmy fachowców z profesjonalnej firmy sprzątającej CityClean24.
Bez wątpienia jedną z najcięższych (pod względem emocjonalnym) kwestii jeżeli chodzi o zmianę miejsca zamieszkania lub po prostu opróżnianie mieszkania jest pozbywanie się zbędnych mebli, sprzętów AGD i RTV, książek, elementów dekoracyjnych i pozostałych artykułów wchodzących w skład aranżacji wnętrz, niemniej jednak warto jest to oczywiście zrobić.
W tym przypadku dobrze jest wziąć sobie do serca zasadę: „Im wcześniej, tym lepiej”, ponieważ odkładanie wszystkiego na później jest dobrze znanym przepisem na stres, nerwy oraz wypominanie sobie opieszałości. Na szczęście da się tego uniknąć! Wystarczy uzbroić się w kilka dużych pudeł oraz niezmywalny marker, które okażą się niezastąpione podczas segregacji wszystkich rzeczy na te do sprzedaży oraz te, które planujesz zostawić.
W tym przypadku mowa tutaj oczywiście o wartościowych i delikatnych przedmiotach, które wymagają nieco bardziej subtelnego obchodzenia się z nimi niżeli rzucenia w kąt ciężarówki wynajętej do przeprowadzki.
Jeżeli w swoim zestawie artykułów do pozostawienia posiadasz:
to już na kilka tygodni przed przystąpieniem do wielkiej akcji opróżniania mieszkania zacznij kompletować stos gazet, który posłuży Ci do owinięcia i tym samym zabezpieczenia delikatnych elementów.
Sama gazeta nie wystarczy – pamiętaj również o dokładnym owinięciu folią pudeł z delikatnymi rzeczami
Do nowego miejsca zamieszkania masz zamiar przewieźć stare meble, jednak wszystko wskazuje na to, że dobrym pomysłem byłoby je rozkręcić zanim trafią do transportu?
Jeżeli nie masz do czynienia z nadszarpniętymi zębem czasu antykami, to oczywiście jak najbardziej możesz to zrobić, jednak nie obejdzie się bez zachowania wzmożonej ostrożności i iście pedantycznego podejścia, dzięki któremu uda Ci się uniknąć przykrych niespodzianek, gdy już zaczniesz je z powrotem składać. W przypadku rozkręcanych mebli prawdziwym utrapieniem są… nieodpowiednio pogrupowane śrubki, które jakby nie patrzeć stanowią tutaj kluczowy element każdej konstrukcji.
Jeżeli chcesz uniknąć dodatkowych nerwów (a wierzymy, że tak jest) zadbaj o to by śrubki z każdego rozkładanego na czynniki pierwsze mebla trafiły do osobnego, DOKŁADNIE opisanego woreczka i pilnuj ich jak oka w głowie. Dzięki temu opróżnianie mieszkania, przeprowadzka czy też powrót po remoncie stanie się naprawdę o wiele prostszy i przyjemniejszy. Nie musimy chyba mówić, jak emocjonującym wydarzeniem potrafi być sytuacja, gdy okazuje się, że do skręcenia wielkiego regału, który już niemal stoi w nowej sypialni brakuje dwóch małych śrubek…
Każda osoba, która choć raz doświadczyła przeprowadzki bądź przeprowadzała remont generalny doskonale zdaje sobie sprawę z faktu jakim utrapieniem może być bałagan w pudłach, w których składowane były różne elementy wyposażenia wnętrz. Otwierasz pudło podpisane jako miejsce składowania dodatków pochodzących z kuchni, a nie wiedzieć czemu znajdujesz tam akcesoria łazienkowe?
Aby uniknąć tego typu nieoczekiwanych niespodzianek dobrze jest pogrupować i dokładnie opisać wszystkie pudła. Nie tylko znacznie usprawni to cały proces rozpakowywania, ale również zaprowadzi porządek i oszczędzi zamieszania, gdy okaże się, że dojechały wszystkie pudła z rzeczami z sypialni oprócz jednego, które przysięgasz, że widziałeś jeszcze kilka chwil wcześniej…
Aby oszczędzić sobie późniejszego stresu dokładnie posegreguj wszystkie pudła
Bez wątpienia jedną z firm godnych uwagi jest świadcząca swoje usługi na terenie Warszawy oraz okolic profesjonalna firma porządkowa CityClean24, która może pochwalić się:
CityClean24 oferuje ekspresowe opróżnianie mieszkań, piwnic oraz garaży – dzięki dostępności przez 7 dni w tygodniu, niezbędnemu sprzętowi oraz doświadczonym pracownikom wywóz starych mebli takich jak: tapczan, meblościanka, regały, komody, biblioteczki, łóżka, fotele, krzesła, stoły, czy też imponujących rozmiarów szafy jest przeprowadzany sprawnie i dokładnie.
Szukasz firmy, która zajmuje się odbiorem sprzętu AGD i RTV? W tym przypadku również możesz liczyć na pomoc tej warszawskiej firmy! Telewizor, zestaw kina domowego, pralka, lodówka, zamrażarka – fachowcy z CityClean24 udzielą Ci pomocy zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz.
Jeżeli chcesz skutecznie pozbyć się niewykorzystywanych sprzętów oraz mebli i zależy Ci na tym by szybko pozbyć się z mieszkania wszelkich sprzętów, dla których nie widzisz już zastosowania w swoim gospodarstwie domowym to nie zastanawiaj się dłużej i już dziś zamów szybką wycenę i skontaktuj się tą firmą.
W ramach kompleksowej usługi (jeżeli oczywiście zajdzie taka konieczność) warszawska firma CityClean24 oferuje również możliwość skorzystania z fachowego odgrzybiania, usuwania pleśni oraz dezynsekcji bądź dezynfekcji. Powierzając to zadanie w ręce fachowców możesz mieć pewność, że wszelkie prace zostaną przeprowadzone dokładnie i w całkowicie bezpieczny sposób wyłącznie z wykorzystaniem certyfikowanego sprzętu, który nie ma negatywnego wpływu na zdrowie.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie